کارگران از ارکان مهم تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

پایگاه خبری تفرش:

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفرش گفت: کارگران از ارکان مهم تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

 

ˈاحمد محبعلیˈ روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا در آستانه هفته کار و کارگر ( پنجم تا دوازدهم اردیبهشت ماه) افزود: کارگران بعنوان نیروهای مولد جامعه در حیات 35 ساله انقلاب اسلامی همواره پای ارزشهای نظام ایستاده اند و در سنگر جهاد اقتصادی به کشور خدمت کرده اند.

وی اظهار کرد: برنامه های امسال هفته کار و کارگر با محوریت ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ پیش بینی شده و هدف آن تاکید مجدد بر مشارکت جمعی در اقتصاد درونزا و تولید ثروت و اشتغال با ارتقای فرهنگ کار و تولید است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفرش اظهار کرد: تقویت وجدان کاری و احترام و ارتقای جایگاه کار با کیفیت از دیکر محورهای مهم برنامه های امسال این هفته است.

محبعلی حضور کارگران در گلزار شهدا برای تجدید میثاق با شهیدان، بازدید نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی از واحدهای کارگری، اهدای خون توسط کارگران و کارفرمایان، حضور پر شور کارگران در نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی ، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از کارگران نمونه شهرستان و دیدار با امام جمعه شهرستان را از جمله برنامه های هفته بزرگداشت کار و کارگر تفرش است.

وی اظهار کرد: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و برگزاری کارگاه های آموزشی استرس و آسیب های شغلی از دیگر برنامه های ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر شهرستانهای تفرش و فراهان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:56 | نویسنده : میثم اله وردی |